Pojdi na glavno vsebino

Splošni pogoji poslovanja

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot). Veljajo cene in druge ugodnosti (popusti, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) na dan oddaje naročila. V kolikor ni drugače označeno veljajo cene izdelkov od pričetka prodaje do odprodaje zalog.

Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Vse cene v spletni trgovini so označene v EUR, z vključenim davkom 9,5% ali 22%, razen če je navedeno drugače.

Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena v informacijskem arhivu na sedežu podjetja Freja d.o.o.
Dostop do pogodbe je možen na sedežu podjetja Freja d.o.o., vsak delovnik med 9.00 in 13.00 uro.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi ali opravljanje storitev ni več možno, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

S klikom na gumb Potrdi naročilo potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kodeks ravnanja po ZEPT (Zakon o elektronske poslovanju na trgu), podjetje Freja d.o.o. posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več o tem na spodnji povezavi.
Vlada RS, Ministrstvo za gospodarstvo: http://www.mg.gov.si/index.php?id=11486

Registracija

Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Registracija ni pogoj za nakupovanje preko spleta, vendar pa registrirani uporabniki lahko izkoriščajo vrsto ugodnosti in prednosti, kot so:

Hitra in enostavna registracija

Registrirate se lahko s klikom na gumb "Prijava". Vpišite vaše podatke in potrdite registracijo. Po emailu boste prejeli geslo za prijavo, ki si ga potem lahko kadarkoli spremenite. Spreminjate lahko tudi vse svoje ostale podatke ter spremljate vaša naročila.

Dobava

Naročene izdelke oziroma darilne bone za storitve vam odpošljemo v dveh delovnih dneh. Velika večina naročil je odpremljenih še isti delovni dan, a vam tega ne moremo vedno zagotoviti.
Naročila procesiramo do 15.00 ure, vsa kasneje prejeta pa naslednji delovni dan. V primeru daljšega zamika dostave vas bomo o tem obvestili telefonsko ali preko e-maila.

Darilne bone, ki jih želite prevzeti na našem naslovu, lahko prevzamete po prejeten obvestilu. V kolikor se vam mudi, nas prosim pokličite in se dogovorite za uro dostave.

V primerih, ko naročilo zajema več izdelkov in le ti nosijo različne dobavne roke, bo naročilo zapustilo hišo takrat, ko bodo zbrani vsi izdelki.
V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila, si pridržujemo pravico, da vam majkajoči izdelek ali izdelke pošljemo naknadno. V tem primeru prevzamemo stroške dvojnega pošiljanja.

V primeru, da želite izdelek ali darilni bon za storitev prejeti hitreje, ga lahko prevzamete na sedežu podjetja, vendar samo ob predhodnem dogovoru in potrditvi termina vašega prihoda s strani odgovorne osebe.

Pridržujemo si pravico, da preverimo naročnika in podatke, ki jih je navedel ob naročilu. V kolikor smatramo, da je to potrebno, bomo naročilo preverili tudi telefonsko. V primeru, da se na naročilu navedeni številki po večkratnem klicanju nihče ne oglasi ali da ni navedena prava številka, si pridržujemo pravico, da nemudoma storniramo naročilo.

Pridržujemo si pravico, da v primeru naročil, pri katerih ne moremo preveriti uporabnika, ki je ob prijavi navedel pomanjkljive, napačne ali lažne podatke blokiramo. Nadaljni nakupi katerih naročila vsebujejo katerikoli enak podatek ali niz podatkov, kot je ime, priimek, naslov, email ali mobilni telefon niso več možni.

Pridržujemo si pravico, da v primeru rizičnih kupcev neizkoriščene bonitete, kot so pentljice zbrane v preteklih nakupih, obračunamo in jih uporabniku vrnemo na njegov račun ali s poštno nakaznico.

Stroški dostave

Strošek dostave na ozemlju Republike Slovenije je naveden na naročilu.

V primeru dostave izven Republike Slovenije, nas kontaktirajte, saj v tem primeru pripravimo ponudbo, ki vključuje poštnino do vaše destinacije, kjerkoli na svetu se nahajate.

Pošiljke pošiljamo izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine za tuj naslov in avansnim plačilom.

Dostava na drug naslov

Nudimo vam tudi možnost dostave naročenega blaga na naslov, ki se razlikuje od vašega primarnega naslova. V primeru dostave na drugi naslov, ni možno plačilo po povzetju, odprte pa imate vse ostale načine plačila.

Način plačila

Pripravili smo več različnih načinov plačila. Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga.

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov. V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.

Dostavljalec Pošta Slovenije vam dodatno zaračuna provizijo za prenos denarja (cca. 1 EUR).

Vklopi razum, zahtevaj račun

Avansno plačilo na račun

Naročeno blago plačate s splošnim plačilnim nalogom BN 02:

Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun ter primer pravilno izpolnjenega plačilnega naloga BN02, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-poštni naslov.

Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila.

Plačilo s plačilno kartico

Naročeno blago lahko plačate tudi s plačilno kartico MasterCard, VISA, VISA-Electron, Activa Maestro*, Activa ali Diners.

Plačilne kartice

* Plačilo z Maestro kartico je možno, če ima kartica vgrajen pomnilniški čip (več informacij na www.activa.si).

Verified by VISA in MasterCard SecureCode

Omogočeno je tudi plačilo po sistemu Verified by Visa in MasterCard SecureCode, kjer lahko z uporabo vaše pametne kartice in prenosnega čitalnika vsak spletni nakup elektronsko podpišete z uporabo enkratne kode. Več informacij lahko dobite na www.activa.si.

Plačevanje s plačilnimi karticami na spletnem mestu fancigallus.si je popolnoma varno.

Varnost

V primeru spletnega nakupa, je le-ta popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

Pri plačevanju s plačilno kartico vas sistem za izvedbo plačila začasno preusmeri na posebno stran za plačevanje, kjer so vsi podatki še dodatno zaščiteni z uporabo tehnologije SSL in 128-bitnim kodirnim ključem.

Vse vaše podatke, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali pri registraciji, skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi.

Vsi vaši zaupni podatki, ki se prenašajo po internetu so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen za spletno prodajo uporabljamo tehnologijo SSL (Secure Socket Layer) in 256 bitni kodirni ključ.

Pri plačevanju s kreditnimi in plačilnimi karticami uporabljamo transakcijski sistem Transact EON, tako da podatki o vaši kreditni oz. plačilni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v avtorizacijski center in se v nobenem primeru ne shranjujejo na spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne strani zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike.

Če sodelujete v nagradni igri oziroma so v ponudbo vključena darila, vas bomo pozvali, da nam sporočite vašo davčno številko, ki jo bomo potrebovali v skladu z Zakonom o dohodnini.

Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da v roku 15 dni začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za namene neposrednega trženja.

Vračilo blaga

V roku štirinajstnih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik.

V primeru, da je bilo zavrnjeno blago že plačano, bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Kontaktni telefon

V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga lahko kakorkoli pomagamo, nas prosim pokličite na 01 428 70 14 vsak delovnik med 10.00 in 18.00 uro. Kontaktna oseba: Rok Berlic

Naslov za vračilo blaga

sedež podjetja:
Freja d.o.o.
Golouhova ulica 28
1108 Ljubljana

Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.

 

Rezervacije

Vljudno vas naprošamo, da si pred izvedno rezervacije preberete naša pravila. Najdete jih tule.

 

Pogoji koriščenja ugodnosti

Promocijske aktivnosti in ugodnosti podjetja, ki jih izdajamo v tiskani obliki ali objavljamo v elektrosnkih medijih v obliki popustov, kuponov, promocijskih aktivnosti ipd. spremljajo pravila, ki jih lahko preberete tule.

Pritožbe in spori

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Freja d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Freja d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Darilni boni

Izberite vrednostni darilni bon ali darilni bon za določeno storitev.
Vsak darilni bon je unikat.

Kupi darilni bon

Rezervacija

Za telefonske rezervacije pokličite:

Telefon 01 428 70 14

Spletne rezervacije:

Rezerviraj online

Prijava na e-novice

Naročite se na občasna e-obvestila.

Za vašo lepoto in sprostitev skrbimo že od leta 1968

© 2011 - 2017 Freja d.o.o.

Produkcija: boomerank

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se