Predstavitev salona
Predstavitev
Fanči Gallus je moderen in domač kozmetični salon v stari Ljubljani, ki prebivalcem mestnega jedra in tudi širše okolice ponuja široko ter zaokroženo paleto lepotnih postopkov. Salon je del podjetja Kozmetika in savna Fanči, ki opravlja kozmetične storitve že 49 let.
Salon
Fanči Gallus vam zagotavlja prijetno in sproščujočo izkušnjo, ki je ne boste pozabili. Popolnoma samostojne kozmetične kabine vam ponujajo najvišjo mero zasebnosti in udobja.
Salon je opremljen z lahkotnim belim pohištvom in naravnim svetlim parketom. Svetle in avtomatsko prezračevane kabine ponujajo najvišjo mero bivalnega udobja. Sodobna kozmetična oprema in orodje pa profesionalnemu osebju omogoča hitro, učinkovito, higienično, varno in udobno delo.
Osebje salona stremi k prijazni in sproščujoči komunikaciji s strankami, ki jim ponuja visok nivo storitev.
O ustanoviteljici podjetja
Pot v svet kozmetike se je za Janjo Turk Berlic pričela v Ljubljani in v močni želji po višjem nivoju ter količini znanja kozmetične stroke je dne 19. marca 1971 z mednarodno priznano diplomo zaključila izobraževanje na Dunaju. Svoj prvi salon je odprla že istega leta v Ljubljani na Golouhovi ulici, kjer še danes uspešno deluje kot Kozmetika in savna Fanči. Pridobljena znanja je vsa leta dopolnjevala z neštetimi izobraževanji tako v tujini kot tudi doma ter jih z veseljem tudi nesebično predajala naprej vsem kozmetičarkam, ki so v več kot štirih desetletjih opravljale delo kozmetičarke v njenem salonu. Z bogatenjem izkušenj skozi leta ter v želji ustreči željam vedno večjemu številu strank, je salon vsa leta povečeval število in asortiman kozmetičnih storitev kot tudi svojo velikost. Danes ponudba obsega preko 250 storitev in vsaka od njih je posebej prilagojena posamezni stranki. Izvajamo jih v 14 samostojnih kabinah na dveh lokacijah.
Stranke
Število naših strank se vsa leta še vedno dnevno povečuje. Velik del gostov obiskuje Fanči že več desetletij in s tem soustvarjajo zdrave, pristne ter domače odnose. Močno se trudimo vzdrževati in dvigovati zadovoljstvo slehernega gosta. Upamo si trditi, da smo pri tem zelo uspešni, saj moč besede naših zadovoljnih gostov predstavlja skoraj celotno oglaševanje podjetja. Želimo si, da bi tudi vi postali naša zadovoljna stranka, ki bo širila dober glas!
Delujemo po principu “Pritožba je darilo”, zato bomo veseli, če bomo za vaše graje izvedeli prvi! Vaše komentarje lahko pošljete na: recepcija@fanci.si ali nas pokličete na 041 632 302.